بازیگران انیمیشن رئال مبارک و عکسهای پشت صحنه و داستان و معرفی کامل

عکس بازیگران انیمیشن رئال مبارک / داستان و پشت صحنه فیلم سینمایی مبارک

داستان و بازیگران انیمیشن مبارک + عکسهای پشت صحنه مبارک

 رئال-انیمیشن «مبارک» با بازی الناز شاکردوست

بازیگران انیمیشن رئال مبارک

عکسهای پشت صحنه و داستان فیلم انیمیشن مبارک را در ادامه ببینید.

فیلم سینمایی رئال انیمیشن «مبارک» ساخته محمدرضا نجفی امامی از 23 بهمن ماه اکران شده است.

الناز شاکردوست بازیگران انیمیشن رئال مبارک + عکس های پشت صحنه و داستان و معرفی فیلم سینمایی مبارک

فیلم سینمایی رئال انیمیشن «مبارک» اولین ساخته محمدرضا نجفی امامی از 23 بهمن ماه اکران شده است. «مبارک» نخستین فیلم رئال-انیمیشنی است که در ایران به تولید می‌رسد. در «مبارک» شخصیت های افسانه ای شاهنامه با استفاده از تکنیک های انیمیشنی جان گرفتند و با خلق داستانی ماجراجویانه، زمینه را برای شناخت بهتر مخاطبان از این شخصیت های اسطوره ای فراهم کردند. این فیلم محصولی از مؤسسه فرهنگی سیماپردازان ستایش است.

انیمیشن رئال «مبارک» در بخش فیلم‌های اول (نگاه نو) سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

 شعار فیلم:

تحقق یک رویا، اسطوره‌ها باز ‌می‌گردند.

 خلاصه فیلم:

- داستان دختری است به نام گل پری با بازی‌ الناز شاکردوست که درگیر ماجرای عروسک های می شود که از داستان های نقالی پدر بزرگش وارد زندگی او شده اند.

 عوامل فیلم:

کارگردان: محمدرضا نجفی امامی/ نویسنده: بهروز واثقی/ تهیه کننده: علی نجفی امامی، علی پایاب/ مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان بخش رئال: سید مهدی فرخ‌پور/ برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان بخش انیمیشن: مهدیه مراد، مرتضی قاسمی/ مدیر تولید بخش رئال: مهدی مددکار/ جانشین تولید: ابوالقاسم صفر یزدی/ مدیرتولید بخش انیمیشن: هادی نجفی امامی/ مدیر فیلمبرداری:‌ علیرضا برازنده/ موسیقی: بهرام دهقان‌یار/ صداگذار: سید محمودرضا موسوی‌نژاد/ مدیر دوبلاژ: ناصر طهماسب/ طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ایمانی/‌ تدوین: سپیده عبدالوهاب/ طراح چهره‌پردازی: علیرضا خورشید/ مشاور فیلمنامه: سید جلال‌الدین دری/ بازنویسی دیالوگ‌ها: عاطفه میاندار/ منشی صحنه: پانته‌آ حسینی/ طراح کاراکترهای انیمیشنی: حامد کمالی/ ساخت عروسک ها: کامران خلج/ طراح لباس عروسک‌ها: سحر عبدالهی/‌ صدابردار: حمید اسلامی/ ترانه‌سرا: هنگامه مفید، آفرین ناجی/ عکاس: آرش صادقی/ تدارکات: علی اکبر ایکانی/ مدیر روابط عمومی: محسن رخش خورشید/ پخش: موسسه بهمن سبز حوزه هنری

بازیگران:

الناز شاکردوست ، امیر رهبری ، تورج نصر ، منوچهر آذر ، حسن کریم خان زند ، مرجان سپهری

صداپیشگان:

حسین عرفانی، اکبر منانی، جواد پزشکیان، سعید شیخ‌زاده، افسانه پوستی و...

 

عکس های فیلم و پشت صحنه:

 الناز شاکردوست در رئال-انیمیشن «مبارک»  بازیگران انیمیشن رئال مبارک + عکس های پشت صحنه و داستان و معرفی فیلم سینمایی مبارک

 رئال-انیمیشن «مبارک»

 رئال-انیمیشن «مبارک» با بازی الناز شاکردوست

 امیر رهبری در رئال-انیمیشن «مبارک»

 رئال-انیمیشن «مبارک» با بازی منوچهر آذر

 رئال-انیمیشن سینمایی «مبارک»

 محمدرضا نجفی امامی و برادرش علی نجفی امامی در پشت صحنه فیلم «مبارک»

حواشی فیلم:

علی نجفی امامی تهیه‌‌کننده انیمیشن «مبارک» گفت:

"در این فیلم به منظور شناساندن فرهنگ، هنر و تاریخ ادبیات ایران از اسطوره های شاهنامه فردوسی بهره برده ایم و به همین دلیل می تواند فیلم خوبی برای معرفی فرهنگ ایرانی در عرصه بین الملل باشد."

محمدرضا نجفی امامی درباره واکنش الناز شاکردوست به انیمیشن رئال «مبارک» گفت:

"الناز شاکردوست در ابتدا تصور می کرد قرار است همان چهره ای که از بازیگران در فیلم بهرام عظیمی دیده شده، در این فیلم هم دیده شود و او تنها دوبلور کاراکتر خودش باشد، اما وقتی وارد کار شد در جریان تفاوت ها قرار گرفت و خیلی هم استقبال کرد."

محمدرضا نجفی امامی درباره نقش الناز شاکردوست در فیلم سینمایی رئال انیمیشن «مبارک» گفت:

"در فیلم‌نامه اولیه شخصیت اصلی یک پسر بود، اما پس از حضور خانم شاکردوست در دفترم و مشاهده بازی درخور توجه او با کسی که اصلاً وجود خارجی نداشت، سریعاً تصمیم گرفتم که شخصیت پسر را به یک دختر تبدیل کنم و نقش را به او بسپارم."

محمدرضا نجفی امامی درباره مخاطبان انیمیشن رئال «مبارک» گفت:

"همه تماشاگران از خردسالان گرفته تا یک پیر ۹۰ ساله می تواند این فیلم را ببیند و با آن ارتباط برقرار کند. من تلاش کردم یک نگاه میانه رو بر فیلم حاکم باشد؛ یعنی نه مقهور مدرنیته امروزی شده ایم و نه در قصه های دور سرزمین غرق شده ایم. «مبارک» اسطوره های شاهنامه‌ای مثل آرش و فریدون و کاوه را به مخاطب معرفی می‌کند و از آژی دهاک نیز به گونه ای یاد کرده ایم که انگار نمادی از پلیدی های درونی آدم هاست."

محمدرضا نجفی امامی درباره ساخت «مبارک» گفت:

"پس از فوت سعدی افشار به این فکر افتادم که شادی و نشاط وجود او را در قالب یک انیمیشن به تصویر بکشم. منوچهر آذر در این فیلم به نوعی نقش سعدی افشار را بازی می‌کند. سال 92 ایده اولیه ساخت «مبارک» به ذهنم رسید و همان سال پیش تولید را شروع  و سال 93 هم فیلم‌برداری را آغاز کردیم."

علی نجفی امامی درباره همکاری با برادرش محمدرضا نجفی امامی و سختی های ساخت «مبارک» بیان کرد:

"دغدغه برادرم ساخت این انیمیشن بود. من هم سعی کرده‌ام صرفاً برای این‌که او برادرم است و به توانایی‌هایش در ساخت انیمیشن ایمان دارم، به هر نحوی از این کار پشتبانی کنم. حدود دو سال به طور شبانه روزی بر سر این پروژه کار کردیم. صادقانه بگویم اگر هرکس دیگری بود این کار را نمی‌پذیرفتم چراکه این فیلم با توجه به بودجه شخصی تعلق گرفته به آن، از نظر مالی ما را بسیار در تنگنا قرار می‌داد. تا جایی که متاسفانه در بسیاری از لوکیشن‌ها از دکو‌رهای مناسب و خوب بی‌بهره ماندیم. سختی این فیلم به اندازه 5 فیلم رئال بود که در حال حاضر ساخته می‌شود به ویژه آن که کامپوزیت کردن تصاویر با بخش رئال بسیار مشکل بود."

گفته شده است که بر خلاف روش مرسوم در ساخت انیمیشن، در «مبارک» ابتدا عروسک‌ها توسط کامران خلج ساخته شد و بعد طرح کامیپوتری آن زده شد.

تولید «مبارک» از اردیبهشت ماه سال 93 آغاز شده است.

======

برای دیدن پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران اینجا کلیک کنید

برای دیدن جدیدترین عکس های بازیگران ایرانی و همسرانشان اینجا کلیک کنید

=======

منبع سلام سینما

گردآوری : عکس بازیگران | عکس جدید بازیگران 95

بازیگران انیمیشن رئال مبارک + عکس های پشت صحنه و داستان و معرفی فیلم سینمایی مبارک