بازیگران سریال علی البدل و عکسهای پشت صحنه و داستان

عکس بازیگران سریال علی البدل شبکه 1 یک سیما / داستان و پشت صحنه سریال علی البدل

داستان و بازیگران سریال علی البدل + عکسهای پشت صحنه علی البدل

بازیگران داستان سریال علی البدل

بازیگران سریال علی البدل

عکسهای پشت صحنه و داستان علی البدل را در ادامه ببینید. داستان و بازیگران سریال علی البدل +عکسها زمان پخش

سریال علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری است فیلمنامه این مجموعه به قلم محسن تنابنده و خشایار الوند نوشته شده است.

زمان پخش علی البدل

مجموعه علی البدل در 13 الی 15 قسمت برای پخش در ایام نوروز 96 از شبکه یک سیما در نظر گرفته شده است.

پیش از این اخباری مبنی بر تولید سریال برای ایام رمضان 95 داده شده بود که نهایتا ساخت این مجموعه برای این زمان منتفی گردید.

این مجموعه تلویزیونی که قرار است در لوکیشنی خاص در روستایی در اطراف همدان با دکور سازی در فضایی متفاوت روایت شود قصه‌ای مفرح و طنز دارد که می‌تواند روایتی متفاوت از طنز تلویزیونی به قلم محسن تنابنده (سرپرست نویسندگان)، خشایار الوند و مشاور، حسن وارسته باشد.

بازیگران سریال علی البدل

اسامی بازیگران سریال علی البدل + نقش

 حسین محب اهری در نقش قدم رئیس شورای روستا / مهدی فخیم زاده در نقش «نریمان خان» / مهدی هاشمی در نقش «نوذر خان» / احمد مهرانفر در نقش علی البدل / محسن تنابنده در نقش مشاور / محمود جعفری «پرویز خان» /  هادی کاظمی در نقش «خرم» / هومن حاجی عبداللهی در نقش فیضی /  بهرام افشاری در نقش هرمز / سیما خضرآبادی / عزت الله رمضانی فر / فروغ قجابگلی / هدیه آزاده / مهسا باقری / فرشته گلچین / میثم چگینی / علی استادی

موضوع و داستان سریال علی البدل

در خلاصه داستان «علی البدل» آمده است: من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم می‌گن مگه لالی، حرف بزنم می‌گن حق رای نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.

داستان اصلی این مجموعه در یک ده می‌گذرد که ویژگی‌های منحصر به فرد خودش را دارد و خیلی خاص است. این ده معمولی و واقعی نیست بلکه یک ده خیالی است و ماجراهای بسیاری در آن اتفاق می‌افتد.

سریال علی البدل

بازیگران علی البدل : پشت صحنه سریال علی البدل

بازیگران علی البدل

الهام غفوری درباره فضای «علی البدل» و داستان متفاوت آن گفت: «علی البدل» یک اثر رئال است و فضایی جدی دارد. تماشاگران نباید این سریال را با ذهنیت «پایتخت» ببینند و نباید بین این دو قصه متفاوت مقایسه صورت بگیرد چراکه حتی شوخی ها و فضای طنز دو داستان هیچ ارتباطی با هم ندارد.

سریال علی البدل زمان پخش

عکس از سریال علی البدل

پشت صحنه علی البدل, محل فیلمبرداری علی البدل

بازیگران علی البدل

بازیگران علی البدل

زمان پخش علی البدل نوروز 96

داستان موضوع سریال علی البدل

سریال علی البدل

عوامل سریال

طراح و سرپرست فیلمنامه: محسن تنابنده، نویسنده: خشایار الوند، مشاور فیلمنامه: حسن وارسته، مشاور کارگردان و بازیگردان: محسن تنابنده، مدیرتولید: محمود اتحادی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، عکاس: محمد فوقانی، مشاور رسانه‌ای: مجتبی احمدی، مدیر تدارکات: آرش صالحی، مدیر برنامه ریزی: فهیمه کمالی، منشی صحنه: آسیه معصومی

سیروس مقدم کارگردان علی البدل

بازیگران علی البدل

بازیگر دختر سریال علی البدل

سیما خضرآبادی و علی استادی بازیگران علی البدل

زمان پخش علی البدل

مهدی هاشمی و محسن تنابنده در نمایی از سریال علی البدل

بازیگران سریال علی البدل

سریال علی البدل در همدان

بازیگران علی البدل , علی البدل کی پخش میشه

علی البدل سریال نوروز 96 شبکه یک شد

الهام غفوری تهیه کننده سریال درباره سریال علی البدل گفت: قرار است این سریال برای نوروز 96 از شبکه اول سیما پخش شود و ما در حال انجام کارهای نهایی آماده سازی این سریال هستیم.

وی ادامه داد: تدوین و صداگذاری سریال «علی البدل» به طور کامل انجام شده و تنها میکس و موسیقی آن مانده است که در حال انجام آن هستیم.
تهیه کننده سریال «علی البدل» خاطر نشان کرد: این اثر در چندین روستا در همدان فیلمبرداری شده است و به خاطر زحمت هایی که برای آن کشیدیم، شاید بتوان گفت که از سریال «پایتخت» نیز یک سر و گردن بالاتر است.

«علی البدل» داستان انسان هایی است که حضور دارند اما حق رای ندارند و به طور معمول در نهادها و شوراها این امر را به افرادی که اعضای علی البدل محسوب می شوند، همیشه وجود دارند.

=======

برای دانلود همه قسمت های سریال علی البدل اینجا کلیک کنید

برای دیدن عکسهای بازیگران سریال علی البدل اینجا کلیک کنید

=======

منبع آریا پیکس

گردآوری : عکس بازیگران | عکس جدید بازیگران 95

بازیگران سریال علی البدل + عکسهای پشت صحنه و داستان علی البدل شبکه 1