سریال های نوروز 96 شبکه های تلویزیون و اسامی و بازیگران‌ و ساعت پخش

سریال های نوروز 96 شبکه های یک و دو و سه / مرز خوشبختی و علی البدل و دیوار به دیوار

سریال های نوروز 96 شبکه های صدا و سیما و بازیگران‌ و ساعت پخش

سریالهای نوروز 96

سریال های نوروز 96 شبکه های تلویزیون

سریالهای نوروز 96

باکس پخش نوروز همه ساله یکی از بهترین باکس های تلویزیونی می باشد که تولیدکنندگان آثار تمام سعی شان را میکنند تا بهترین اثر را برای این ایام تولید کنند تا تا مردم در ایام تعطیلات عید نوروز در کنار خانواده هایشان این برنامه ها را تماشا کنند.

امسال هم مانند تمامی سال های گذشته شبکه های مختلف سیما سریالهایی برای پخش تدارک دیده اند.صدا و سیما امسال سه سریال را برای پخش در نوروز ۹۶ تدارک دیده است که قرار از شبکه های یک,دو و سه سیما پخش گردد. در ادامه به معرفی این سریال ها می پردازیم.

سریال شبکه یک در نوروز 96

سریال شبکه یک در نوروز 96

سریال علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم

داستان : من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم می‌گن مگه لالی، حرف بزنم می‌گن حق رای نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.

موضوع اصلی این مجموعه در یک ده می‌گذرد که ویژگی‌های منحصر به فرد خودش را دارد و خیلی خاص است. این ده معمولی و واقعی نیست بلکه یک ده خیالی است و ماجراهای بسیاری در آن اتفاق می‌افتد.

 حسین محب اهری  / مهدی فخیم زاده  / مهدی هاشمی / احمد مهرانفر  / محسن تنابنده / محمود جعفری  /  هادی کاظمی / هومن حاجی عبداللهی /  بهرام افشاری  / سیما خضرآبادی / عزت الله رمضانی فر / فروغ قجابگلی / هدیه آزاده / مهسا باقری / فرشته گلچین / میثم چگینی / علی استادی بازیگران علی البدل می باشند.

این سریال در 15 قسمت هر شب ساعت 22 از شبکه یکی پخش می شود

سریال شبکه دو در نوروز 96

سریال شبکه دو در نوروز 96

مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی زاده

 داستان مرز خوشبختی داستان انتخابهاست. دوراهی ها. زمانی که بر لب مرز ایستاده ای. یک سو شاید خوشبختی است و درسوی دیگر هم شاید خوشبختی. انتخاب با توست. و انتخاب نهایت خوشبختی است.

پوریا پورسرخ / امیرحسین آرمان (در نقش امیر) / مهدی سلوکی / شهرزاد کمال زاده / سروش جمشیدی / مریم معصومی / جمشید جهان زاده / عباس محبی / مهدی صباغی / فرزانه نشاط خواه / شهربانو موسوی / رضا یزدانی و جواد زیتونی از جمله بازیگران سریال مرز خوشبختی می باشند.

این مجموعه در ساعت 21:30 پخش میگردد

سریال شبکه سه نوروز 96

سریال شبکه سه نوروز 96

سریال دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم

“دیوار به دیوار ” به کارگردانی سامان مقدم در 60 قسمت تهیه شده و پخش آن پس از نوروز هم ادامه خواهد داشت. این مجموعه مضمونی کمدی دارد و داستان پنج خانواده را روایت می کند که به دلایلی مجبور می شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این چهار خانواده هیچ آشنایی با یکدیگر ندارند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور می شوند که با هم زندگی کنند…

فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، مجید شهریاری، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، مهوش وقاری و … از جمله بازیگران این سریال هستند.

ضمن اینکه نام قبلی این مجموعه خانه ما بود.

این سریال ساعت 20:45 از شبکه سه پخش میگردد

بازیگران و موضوع سریال های نوروزی 96

======

برای دیدن پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران اینجا کلیک کنید

برای دیدن جدیدترین عکس های بازیگران ایرانی و همسرانشان اینجا کلیک کنید

=======

منبع : آریا پیکس

گردآوری : عکس بازیگران | عکس جدید بازیگران 95

سریال های نوروز 96 شبکه های تلویزیون + اسامی و بازیگران‌ و ساعت پخش